سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرایشگاه مردانه

 

پیرایش و آرایش داماد در حال حاضر یک تخصص در عرصه آرایشگری شده است. در گذشته سلمانی مردانه تنها به اصلاح و ترکیب موهای داماد دقت می نمود اما امروزه گریم و پیرایش داماد نیز در خدمات یک آرایشگاه مردانه مهم تلقی می شود. 

آشنایی با خدمات پیرایش داماد:

خدمات آرایش داماد

امروزه در بحث پیرایش مردانه، آماده سازی داماد از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا داماد ها نیز همانند عروس خانم ها مایل هستند که در شب عروسی زیبا باشند تا در مجلس عروسی  خود خوش بدرخشند. در همین راستا نحوه کوتاهی مو و آرایش، هیرکات و استایل مو از اهمیت زیادی برخوردار است.

عموما برای پیرایش داماد از او خواسته می شود که از چند ماه قبل از عروسی صورت خود را با یک لایه بردار ملایم به صورت منظم تمیز نماید. این کار باعث می شود تا پوستی درخشنده تری داشته باشند. در نظر داشته باشید که استفاده از آب و صابون موجب خشکی و کدر شدن پوست می شود. در آرایشگاه های مردانه برای دامادها از انواع گریم های صورت و متد های پاکسازی، ماسک ها، بخور ها و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

در تیپ چین، آرایشگر های ماهری وجود دارند که قبل از عروسی می توانید با آنها در خصوص استایل خود صحبت کرده و نمونه کارهای گریم و پیرایش آنها را مشاهده نمایید. خدمات آرایشگری در این سطح، بسیار مقرون به صرفه می باشند. شما می توانید این خدمات را در منزل و یا هر محیط دیگری که مد نظر داشته باشید، دریافت نمایید. 

زودتر از یک هفته با آرایشگر ما صحبت کنید ، روش کار او را بدانید و نمونه کارهای دامادی او را بررسی کنید در انتها قیمت نهایی را بر اساس مصوبه تیپ چین نهایی کنید.

ما با این خدمات همه آنچه برازنده آقا دامادهای سرزمین مان است را با قیمت بسیار مناسب ودر منزل یا محیطی که شما پسندیده اید در اختیارتان می گذاریم.


 

حال به بقیه کارهای عروسی و عروس خانم برسید، ما خدمت می رسیم.

برای آشنایی بیشتر با خدمات سایت تیپ چین کلیک کنید.

 

 

 

 

 

منبع:


https://tipchin.com/