سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آرایشی در منزل

بعید می دانم کسی از ظاهر ژولیده و نامرتب خود، احساس رضایت داشته باشد. زیبایی و آراستگی به نوعی نشان دهنده شخصیت هر فردی بوده و در ارتباط با روابط اجتماعی بسیار موثر می باشد. به همین دلیل است که افرادی با ظاهر آراسته معمولا از اعتماد به نفس بالاتری هم برخوردار هستند. مسلما در شرایط فعلی و با وجود ویروس منحوس کرونا نمی توان مثل قبل به آرایشگاه ها رفت و از طرفی اعتماد کافی هم برای این کار، وجود ندارد زیرا محیط آرایشگاه ‌ها یک محیط عمومی بوده و برای پیشگیری از شیوع و انتقال کرونا می بایست تا حد امکان از مراجعه به چنین مکان هایی، خودداری کرد.
حال با وجود شرایط فعلی چطور می توانید بدون مراجعه به آرایشگاه، از یک ظاهر آراسته و مرتب برخوردار باشید؟! برای این کار هم راه حلی وجود دارد. به این منظور پیشنهاد می ‌کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید.

چطور همیشه زیبا و آراسته به نظر برسیم؟

اگر دقت کرده باشید معمولاً در میان اطرافیان آن دسته از افرادی که دائما به آرایشگاه می روند، ظاهر آراسته تر و زیباتری دارند اما این کار به بهای صرف وقت و هزینه می باشد. این در صورتی است که خیلی از افراد به دلیل مشغله های کاری فرصت رفتن به آرایشگاه را ندارند و سعی می ‌کنند خدمات آرایشی خود را در منزل، انجام دهند. در صورتی که شما هم از این دسته هستید و تکنیک های آرایشی را به خوبی بلد هستید و یا دوره های مربوط به آن را گذرانده اید که چه بهتر؛ می توانید این کار را خودتان در منزل، انجام دهید اما اگر هیچ سرشته ای از این کار ندارید؛ بهتر است تمامی خدمات آرایشی خود را به یک آرایشگر حرفه ای و باتجربه، بسپارید. حتما با خود می گویید کدام یک از آرایشگاه ها چنین خدماتی ارائه می دهند؟ در ادامه فهرستی از آرایشگاه هایی که امکان ارائه خدمات آرایشی در منزل را دارند، ذکر می ‌کنیم:

خدمات آرایشی در منزل

آچاره:

آچاره یکی از وب سایت هایی است که به معنای واقعی حکم آچار فرانسه را ایفا می ‌کند. این وب سایت تمامی کارها از جمله سلامت و زیبایی، تعمیرماشین، نظافت منزل، تعمیر لوازم خانگی، طراحی و بازسازی دکوراسیون، اسباب کشی و... را برای شما، انجام می دهد. خدماتی که سایت آچاره در زمینه پیرایش و زیبایی انجام می دهد؛ شامل آرایش و گریم صورت، براشینگ، کوتاهی مو، شینیون مو، مش، رنگ، لایت، بالیاژ و آمبره، خدمات ناخن، اصلاح ابرو، اصلاح صورت و خدمات تخصصی دیگر مثل پاکسازی پوست، میکروپیگمنتیشن، ویتامینه مو، اکستنشن مو و مژه، اپیلاسیون و... می باشد. لازم به ذکر است که متخصصین زیبایی آچاره دارای مدرک فنی حرفه‌ ای معتبر هستند؛ بنابراین می توانید با خیال راحت خدمات زیبایی و آرایشی خود را به آنان، بسپارید. توجه داشته باشید که آچاره هم خدمات زیبایی و آرایشی بانوان و هم خدمات پیرایش آقایان را انجام می دهد.

کلون:

کلون را می توان یک آرایشگاه حرفه ای و مجهز دانست که انواع خدمات زیبایی برای خانم ها را در منزل، انجام می دهد. کافیست در هر ساعت و هر مکانی که هستید؛ از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت کلون؛ سفارش خود را ثبت کنید. متخصصین این حوزه در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه و خدماتی که درخواست کرده اید برای شما، انجام می دهند. خدماتی که کلون در زمینه آرایشی ارائه می کند؛ تنها مختص خانم ها می باشد. در واقع کلون یک آرایشگاه زنانه با تمام امکانات است که خدماتی مثل خدمات مو و ناخن، خدمات صورت، خدمات اپیلاسیون در منزل و حتی خدمات زیبایی و آرایشی کودک را انجام می دهد.

تیپ چین:

خب، اجازه دهید کمی از فضای آرایشی زنانه دور شویم و به معرفی خدمات آرایشی مردانه، بپردازیم. تیپ چین یکی از بهترین و کامل ترین مراجع ارائه خدمات مربوط به آرایش و گریم مردانه در محل، می باشد. شما آقایان می توانید هم از طریق وب ‌سایت تیپ چین و هم از طریق نصب اپلیکیشن؛ سفارش خود را برای دریافت هر کدام از خدمات پیرایشی در محل، ثبت کنید. این اطمینان را می ‌دهیم که اگر خدمات آرایشی خود را به تیپ چین واگذار کنید؛ قطعاً از نتیجه کار رضایت کافی را خواهید داشت. در صورتی که بخواهید در اسرع وقت خدمات آرایشی مد نظرتان را دریافت کنید؛ پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن تیپ چین می باشد. در این صورت پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردید؛ اولین آرایشگر از نزدیک ترین آرایشگاه در محدوده شما درخواست شما را تایید کرده و به محل مورد نظر شما، اعزام می گردد.

وجه تمایز تیپ چین با دیگر اپلیکیشن ها این است که خدمات پیرایشی آقایان را به صورت کاملاً تخصصی، انجام می دهد. بنابراین شما می توانید برای تمامی خدمات از جمله گریم و متعادل سازی چهره، نگهداری و مراقبت از مو، خدمات آرایش کودک، آرایش داماد، پیرایش ابرو و اصلاح صورت و حتی خدمات پوست و زیبایی آقایان، به تیپ چین رجوع کنید.

چطور همیشه زیبا و آراسته به نظر برسیم؟

زیب آنلاین:

زیب آنلاین نام یکی دیگر از آرایشگاه ‌هایی است که می ‌تواند به راحتی خدمات آرایشی را در منزل، ارائه دهد. این خدمات شامل استایلینگ مو، ناخن، آرایش و... است که تمامی این خدمات بر پایه حفظ کیفیت خدمات در سطح سالن های حرفه ای، می باشد. استفاده از مرغوب ترین مواد آرایشی و وجود آرایشگران با تجربه و حرفه ای؛ اساس کار زیب آنلاین است. زمانی که شما از خدمات آرایشی در محل استفاده کنید؛ علاوه بر صرفه جویی در زمان؛ می توانید هزینه های مربوط به رفت و آمد به آرایشگاه را کاهش داده و از طرفی در محیط شخصی خود احساس آرامش بیشتری، داشته باشید. خدماتی که در آرایشگاه زیب آنلاین انجام می ‌شود؛ شامل خدمات مربوط به ناخن، خدمات چشم و مژه، خدمات صورت و بدن و خدمات گروهی می شود. خدمات گروهی به این صورت است که می ‌توانید به صورت دسته جمعی با تعداد افراد خانواده و دوستان خود؛ هر یک از خدمات زیب آنلاین را استفاده کنید.

استفاده از خدمات آرایشی در محل برای زمان ‌هایی که فرصت کمی دارید و از طرفی به یک میهمانی کوچک هم دعوت شده اید، می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. قطعا شما هم مثل خیلی از افراد دیگر قصد ندارید در شرایط بحرانی وجود کرونا به آرایشگاه های عمومی بروید؛ البته در چنین شرایطی تمامی سالن های آرایشی، تعطیل است. حتی در صورت باز بودن هم نمی توانید با خیال راحت برای دریافت خدمات زیبایی و آرایشی، به آن جا بروید. اینجاست که وجود یک آرایشگر تمام عیار در منزل، حسابی به کارتان می ‌آید. با استفاده از خدمان آرایشی در منزل این امکان برایتان وجود دارد که تمامی خدماتی که مد نظرتان است را در اسرع وقت، دریافت کرده و با خیال آسوده و سر وقت به مهمانی خود، برسید.